Photobucket

Dengan Nama Allah, Yang Maha Pemurah, Lagi Maha Penyayang...

Sekitar Liga Futsal APIUM 2010

Posted by GEMA Saturday, April 10, 2010

Assalamualaikum w.b.t.


Sabtu 10 April 2010, satu liga futsal telah dianjurkan oleh G.E.M.A dengan kerjasama wakil fakulti APIUM saudara Mohd Syahid bin Mohd Zaini. Pertandingan ini telah bermula pada awal pagi bertempat di Gelanggang Futsal Kolej Kediaman Kelima Universiti Malaya. Di antara objektif pertandingan ini ialah, memupuk ukhuwah sejati dalam kalangan mahasiswa-mahasiswa Universiti Malaya dalam kampus dan juga luar kampus di samping memupuk semangat kerjasama dan kesungguhan dalam menggapai kemenangan dalam Liga Fitsal APIUM 10' ini. Liga Futsal ini telah disertai oleh 6 buah pasukan dari mahasiswa Universiti Malaya dalam kampus dan juga luar kampus, antaranya ialah:

Group A
1) ASIS F.C
2) ASRI F.C
3) IZUDIN F.C

GROUP B
1) RUSYDAN F.C
2) GENG F.C
3) ZULHELMI F.C


Pasukan dari ASIS FC, ASRI FC, GENG FC, dan ZULHELMI FC telah layak ke separuh akhir pada peringkat awal pertandingan dan di peringkat akhir pertandingan ASRI FC telah berjaya merebut kejuaraan Liga Futsal APIUM 10' pada sesi kali ini. Naib Johan disandang oleh ASIS FC dan tempat ketiga disandang oleh GENG FC. Pihak Jawatankusa GEMA mengucapkan tahniah dan syabas pada semua yang berjaya dan pada yang tidak berjaya jangan kecewa kerana anda masih ada peluang di masa akan datang,InsyaAllah. Terima Kasih diucapkan kepada semua yang terlibat dalam menjayakan Liga Futsal APIUM 10'. Nantikan liga futsal APIUM yang akan datang!!!





"Semoga Tautan Ukhuwah Yang Terjalin Akan Kekal Selamanya di bawah Lembayung Rahmat Allah s.w.t"

~Ayuh bergerak seiring bersama menuju redha Sang Pencipta Kita~

0 Responses to Sekitar Liga Futsal APIUM 2010

Post a Comment

Asma ul Husna

DETIK GEMA

Logo Batch Tahun 1

Logo Batch Tahun 1

TENTANG GEMA

GEMA
Lebih dikenali sebagai Generasi Mahasiswa Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya merupakan sebuah ruang maya bagi memaparkan perkembangan pelajar tahun satu di APIUM sesi 2009/2010.
View my complete profile

CHAT ZONE


ShoutMix chat widget

G.E.M.A's Fan Box

G.E.M.A on Facebook

Followers